آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

حمله ترامپ به نیویورک‌تایمز



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل , ترامپ

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در توییتی از روزنامه نیویورک تایمز به دلیل انتشار گزارشی در مورد احتمال معرفی فرد دیگری به عنوان نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور به جای وی، انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا؛ترامپ در حساب کاربری توییتر خود نوشت: نیویورک تایمز معیوب که پیش بینی های اشتباهی در مورد من داشته از جمله در مورد پیروزی بزرگم در انتخابات (که البته عذرخواهی کرد)، کاملا نالایق است.

 

روزنامه نیویورک تایمز به تازگی گزارش داد که برخی جمهوریخواهان درصدد تشکیل یک کارزار در سایه برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 هستند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جایی در آن ندارد.

 

این روزنامه افزود: مشاوران مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا مدعی شده اند که وی برای نامزدگی در انتخابات 2020 در صورت نامزد نشدن ترامپ، آمادگی دارد. اما پنس این گزارش را بی معنی و مضحک خواند. کلین کانوی مشاور کاخ سفید نیز گفت که ترامپ قصد دارد برای دور دوم ریاست جمهوری، هم نامزد شود.

 

رئیس جمهوری آمریکا امروز (دوشنبه) در توییت های دیگری، دستاوردهای دوره زمامداری خود را در بوق و کرنا کرد و نوشت: پایگاه ترامپ، خیلی بزرگ تر و قوی تر از قبل است (به رغم برخی نظرسنجی های ساختگی «رسانه های» اخبار جعلی). به گردهمایی ها در پنسیلوانیا، آیوا، اوهایو و ویرجینیای غربی نگاه کنید.

 

واقعیت این است که ماجرای ساخته و پرداخته (رسانه های) اخبار جعلی در مورد تبانی با روسیه، بازار بی سابقه سهام، امنیت مرزی، قدرت نظامی، اشتغالزایی، گزینه دادگاه عالی، شور اقتصادی، برداشتن محدودیت ها و موارد بسیار دیگر، پایگاه ترامپ را حتی متحدتر کرده است. هرگز تغییر روی نخواهد داد.

 

وی در ادامه یادآور شد: باور این مسئله سخت است که با انتشار اخبار جعلی سی ان ان، ای بی سی، ان بی سی، سی بی اس، نیویورک تایمز و واشنگتن پست، پایگاه ترامپ قوی تر می شود.

ترامپ در حالی به این مسئله اشاره داشت که به موجب نظرسنجی های اخیر، میزان محبوبیت وی در زمینه کاری کاهش یافته است.

 

طبق نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک که پیش تر در ماه جاری (اوت) منتشر شد، 33 درصد از پرسش شوندگان عملکرد ترامپ را مورد تائید قرار داده اند، در حالی که 61 درصد از این بابت ابراز نارضایتی کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------