آمریکا به کره شمالی: در صورت حمله می توانید از پس پیروزی برآیید؟



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,آمریکا

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در پیامی توییتری از کشورهای مختلف جهان به دلیل توجه نشان دادن به برنامه موشکی کره شمالی تمجید کرد و خواستار اتخاذ موضعی سخت و قاطع در برابر پیونگ یانگ شد.

به گزارش ایرنا، وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: پس از چندین سال شکست، کشورها با هم متحد می شوند تا در نهایت خطرات کره شمالی را مورد توجه قرار دهند. باید سخت و قاطع باشیم. 

 

شورای امنیت سازمان ملل به تازگی کره شمالی را به دلیل انجام دو آزمایش موشک بالستیک قاره پیما هدف تحریم های تازه ای قرار داد.

 

به رغم خوش بینی ترامپ، نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل در برنامه شبکه تلویزیونی ان بی سی گفت که مطمئن نیستم که تحریم ها علیه کره شمالی موثر واقع شود.

 

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی هیچ علاقه ای به دست کشیدن از برنامه هسته ای و موشک بالستیک خود نشان نداده و پیونگ یانگ از تحریم های گذشته نیز جان به در برده است.

 

با این حال، نیکی هیلی گفت که تحریم ها رهبر کره شمالی را وا داشته است تا به پایان کار بیندیشد. وی افزود که رهبر کره شمالی باید در این مورد تصمیم بگیرد که در صورت حمله به آمریکا می تواند از پس پیروزی برآید؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------