بیش از نیمی از جمهوریخواهان با تعویق انتخابات 2020 امریکا موافق هستند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,جمهوریخواهان آمریکا

نشریه واشنگتن پست نوشته است بیش از 50 درصد از جمهوریخواهان در یک نظر سنجی گفته اند برای اطمینان از قانونی بودن رای گیری های انتخاباتی، در صورتی که ترامپ چنین پیشنهادی کند، از تعویق انتخابات کشورشان در سال 2020 حمایت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا ؛ نشریه واشنگتن پست با انتشار نتایج نظر سنجی تازه ای نوشته است که 52 درصد از جمهوریخواهان در این نظر سنجی گفته اند برای آن که اطمینان پیدا کنند که در انتخابات سال 2020 صرفا شهروندان آمریکایی اجازه شرکت در رای گیری ها را خواهند داشت از پیشنهاد تعویق این انتخابات از سوی رییس جمهورشان حمایت می کنند.

 

نشریه مذکور این را نیز یاد آور شده است که شمارجمهوریخواهان حامی این پیشنهاد در صورتی که هم مورد حمایت ترامپ و هم قانونگذاران جمهوریخواه آمریکا قرار بگیرد به 56 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

 

در همین نظر سنجی 47 درصد از جمهوریخواهان آمریکایی گفته اند که به نظر آن ها ترامپ در انتخابات سال گذشته در کسب آرا سرانه نیز برتری داشته است .

 

بر همین اساس 68 درصد از جمهوریخواهان آمریکایی همچنان معتقدند که در این انتخابات به میلیون ها تن از مهاجران غیر قانونی اجازه شرکت داده شده و به همین دلیل رایی که آن ها احتمالا به هیلاری کلینتون داده اند قانونی نبوده است.

 

این در حالی است که ترامپ بر ادعای خود مبنی بر سوء استفاده کلینتون از آرا مهاجران غیر قانونی آمریکایی همچنان پافشاری می کند و برای اثبات این ادعا کمیته ای با نام ' کمیته جامعیت انتخابات' را مامور تحقیقات در مورد رای گیری ها ی سال گذشته کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------