روسیه از اتباع خود خواست تا به شهر «شارلوتسویل» آمریکا سفر نکنند



   اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,شارلوتسویل

سفارت روسیه در آمریکا از اتباع خود در این کشور خواست تا زمان لغو حالت فوق العاده از سفر به شهر «شارلوتسویل» که از روز گذشته شاهد خشونت های نژاد پرستانه بوده است، خودداری کنند.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، سفارت روسیه در آمریکا امروز یکشنبه از اتباع خود در این کشور خواست تا از سفر به شهر «شارلوتسویل» واقع در ایالت «ویرجینا» که از روز گذشته شاهد خشونت های نژاد پرستانه بوده است، خودداری کنند.

 

سفارت روسیه در آمریکا با صدور بیانیه ای در ا ین باره اعلام کرد: در ارتباط با حالت فوق العاده اعلامی توسط مقامات «شارلوتسویل» در ایالت «ویرجینا» از شهروندان روسی می خواهیم تا از سفر به این شهر تا زمان عادی سازی اوضاع و مرتفع شدن حالت فوق العاده خودداری کنند.

 

گفتنی است تجمع نژادپرستانه در شهر شارلوتسویل بر اثر حمله فردی که با خودرو شخصی به داخل جمعیت هجوم برد، به خشونت کشیده شد. در این درگیری ها یک نفر بر اثر اصابت خودرو و ۲ نفر هم بر اثر سرنگونی بالگرد پلیس کشته شدند. در این میان، حدود ۳۰ نفر هم زخمی شدند.

 

به دنبال این حوادث، فرمانداری ویرجینیا حالت فوق العاده اعلام و ترامپ هم با انتشار پیامی توئیتری اقدامات نژادپرستانه را محکوم کرد.

 

این در حالی است که شهردار شارلوتسویل از دونالد ترامپ و اطرافیان وی به عنوان عاملین اصلی پاشیدن بذر نفرت در آمریکا یاد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------