توصیه ال گور به ترامپ: استعفا بده



  اخباربین الملل,خبرهای بین الملل , ال گور

ال گور ماه گذشته گفت که فکر می کردم فرصتی هست که ترامپ سر عقل بیاید اما اشتباه بود. 

«ال گور» معاون پیشین رئیس جمهوری آمریکا در بحبوحه افزایش انتقادها و نارضایتی از عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به وی توصیه کرد استعفا دهد.

 

به گزارش جماران، این فعال محیط زیست روز پنجشنبه و در جریان تبلیغات درباره فیلم مستند جدیدش با عنوان « یک عاقبت ناخوشایند: حقیقت تا قدرت» که به سفرهای تبلیغاتی وی در سراسر جهان برای اعمال نفوذ در خصوص سیاست های تغییرات آب و هوایی می پردازد، در گفت وگو با پایگاه اینترنتی «LADbible» گفت: یک آلوده کننده بزرگ کربنی میلیاردها دلار هزینه کرده تا با فریب دادن مردم بگوید که چنین تفکری واقعی نیست. 

 

اظهارات ال گور دو ماه بعد از اعلام عقب نشینی ترامپ از توافق آب و هوایی پاریس مطرح شد که آمریکا را به یکی از سه کشوری تبدیل می کند که به این توافق تعهدی ندارند.

 

ال گور که پس از روی کار آمدن ترامپ با حضور در برج وی در نیویورک درباره مسائل آب و هوایی با وی گفت و گو کرد، گفته است که امیدش را درباره همکاری درباره تغییرات آب و هوایی با دولت ترامپ از دست داده است. 

 

وی ماه گذشته گفت که فکر می کردم فرصتی هست که ترامپ سر عقل بیاید اما اشتباه بود.

 

ال گور به تازگی در جریان سخنرانی در یک سالن سینما به مناسبت اکران اروپایی تازه ترین فیلمش در مورد تغییرات جوی گفت، یقین دارد با وجود تصمیم ترامپ برای خروج از پیمان آب و هوایی پاریس، شهرها، ایالت ها و مدیران بازرگانی آمریکا به تعهدات خود در چارچوب این پیمان عمل کرده و با تغییرات جوی مبارزه می کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------