آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

رئیس جدید ارتش کره جنوبی همسایه شمالی را تهدید کرد



  اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,کره جنوبی وکره شمالی

رئیس جدید ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد، در حالی که سطح تهدیدها در این شبه جزیره بیشتر از هر زمان دیگری جدی است، بر سازماندهی " موضع دفاعی همه جانبه" متمرکز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری یونهاپ به نقل از "جئونگ کیونگ دو" اعلام کرد، اگر کره شمالی تحریک‌ها را افزایش دهد، ارتش کره جنوبی "قطعا و شدیدا" پاسخ خواهد داد.

 

با توجه به گزارش رسانه‌های این کشور، اوهمچنین به آماده سازی برای استقرار "پلتفورم دفاعی سه محوری" که شامل سیستم  حمله پیشگیرانه کشتار، دفاع هوایی و موشکی(KAMD)  و برنامه مجازات و انتقام گیری گستردهKMPR))  کره جنوبی است، متعهد شد. تمام این عناصر در اوایل 2020 به اجرا در خواهند آمد.

 

 جئونگ سابقا فرمانده نیروی هوایی ستاد مشترک و خلبان یک جت جنگنده کره جنوبی بوده است.

 

 در بحبوحه افزایش تنش‌ها در شبه‌جزیره کره به دلیل طرح‌های هسته ای و موشکی کره شمالی که نقض قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل است، جئونگ دو توسط "مون جائه این"، رئیس جمهوری کره جنوبی انتخاب شده است.

 

در پی تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل علیه کره شمالی،  تنش برسر طرح موشکی کره شمالی در هفته‌های اخیر افزایش یافته است. این کشور آمریکا را به حمله به پایگاه نظامی‌اش در" گوام " واقع در اقیانوس آرام غربی تهدید کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------