آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

پیونگ یانگ: مانور آمریکا - کره جنوبی بازی با آتش بر فراز یک انبار اتمی است



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,رهبر کره شمالی

کره شمالی با محکوم کردن رزمایش مشترک اخیر میان آمریکا و کره جنوبی اظهار کرد که این دو کشور بر فراز یک انبار اتمی با آتش بازی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کمیته ملی صلح در کره شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما دست به سینه نخواهیم ماند و بازی‌های احمقانه با ‌آتش بر فراز انبار اتمی را دنبال می‌کنیم. ما متعهد می‌شویم که با قدرت به هر گونه خصومت آشکار پاسخ دهیم.   

 

در همین راستا پیونگ یانگ عکسی را منتشر کرد که در آن کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی بسیار خشنود در حال صحبت با نظامیان است. در حالی که می‌توان پشت سر او نوشته‌ای به عنوان "موشک بالستیک پوکگوکسونگ" را مشاهده کرد که به گفته رسانه‌های ژاپنی ممکن است یک موشک قاره‌پیما باشد که کره شمالی قرار بود چندی قبل به نمایش بگذارد.

 

کره جنوبی و آمریکا دوشنبه گذشته رزمایش مشترکی را آغاز کردند در حالی که پیونگ یانگ پیش از آن هشدار داده بود که این مانور اقدامی بی ‌پروا است که موجب مرحله غیرقابل کنترلی در جنگی هسته‌ای می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------