آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

اکثر آمریکایی‌ها موافق واکنش نظامی علیه کره‌شمالی هستند



   اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل ,ترامپ و رهبر کره شمالی

براساس نظرسنجی صورت گرفته مشخص شد که ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها اگر که اقدامات برای مذاکرات با کره‌شمالی شکست بخورد موافق اقدام نظامی علیه این کشور هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، براساس نتایج این نظرسنجی که از سوی موسسه گالوپ منتشر شد، اختلاف نظر شدید میان حامیان دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا نیز درباره حمایت‌ها از اقدام نظامی علیه کره شمالی مشخص شد. به طوریکه ۸۲ درصد از جمهوری خواهان موافق استقرار نیروی نظامی بودند در حالیکه تنها ۳۷ درصد از دموکرات‌ها با این مساله موافقت کردند.

 

همچنین براساس این نظرسنجی مشخص شد که با وجود حمایت خود از اقدام نظامی علیه کره شمالی تنها ۳۸ درصد از آمریکایی‌های شرکت کننده در این نظرسنجی براین باورند که کره شمالی واقعا حمله‌ای علیه آمریکا انجام می‌دهد.

 

این درحالی است که در نظرسنجی ۲۰۰۳، ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی مشابهی گفته بودند، متعقدند مساله کره شمالی را می‌توان به صورت دیپلماتیک حل و فصل کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------