آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

ترامپ: اگر تهدید شویم کره‌شمالی را منهدم خواهیم کرد



  اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل,دونالد ترامپ

رئیس‌جمهوری آمریکا در افتتاحیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: کره‌شمالی برای توسعه موشک‌های هسته‌ای خود تلاش می‌کند و اگر ما تهدید شویم کره‌شمالی را منهدم خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد: ما باید تروریست‌ها را از هر گونه حمایتی محروم کنیم.

 

وی همچنین گفت: نظام کره‌شمالی مسئول گرسنه نگه داشتن و محبوس کردن میلیون‌ها تن از مردمش است. کره‌شمالی برای توسعه موشک‌های هسته‌ای خود تلاش می‌کند. ما اگر تهدید شویم کره‌شمالی را منهدم خواهیم کرد.

 

ترامپ هشدار داد، اگر پیونگ یانگ از بلندپروازی‌های هسته‌ای خود دست برندارد، آمریکا ممکن است مجبور شود نظام حاکم در کره شمالی را از بین ببرد.

 

وی درخصوص توافق هسته‌ای با ایران نیز مدعی شد: توافق با ایران بسیار ما را در تنگنا قرار داد. توافق هسته‌ای بدترین توافق در تاریخ ما بود. ما نمی‌توانیم به توافقی پایبند باشیم که به ایران اجازه ساخت برنامه‌های هسته‌ای را می‌دهد. ما باید با ایران برخورد کنیم.

 

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین تصریح کرد: ما برای عدم تشدید جنگ در سوریه تلاش می‌کنیم.  ما برای راه‌حل سیاسی در سوریه تلاش می‌کنیم.

 

وی افزود: زمان آن فرا رسیده که ما کشورهای حامی تروریسم را مسئول اقداماتشان بدانیم. تروریسم به هر منطقه‌ای در جهان راه پیدا کرده است.

 

ترامپ مدعی شد: استفاده بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه از سلاح‌های شیمیایی بهت‌آور است.

 

وی تصریح کرد: ایالات متحده دوست وفاداری برای هم‌پیمانان خود باقی خواهد ماند اما اجازه نخواهد داد که از آن سوءاستفاده شود.

 

رئیس جمهور آمریکا درخصوص ونزوئلا نیز خاطرنشان کرد: ما در مقابل بحران ونزوئلا بی تفاوت نخواهیم ماند و گام‌های بیشتری را برای بازگرداندن دموکراسی به این کشور اتخاذ خواهیم کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------