آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

کرملین خواهان خویشتنداری طرفین در بحران هسته‌ای کره‌شمالی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,پسکوف

سخنگوی کرملین گفت، روسیه بر این باور است که بحران هسته‌ای کره شمالی باید با استفاده از راهکار دیپلماتیک و سیاسی حل و فصل شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در همین حال، رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا نیز بر ضرورت حل دیپلماتیک بحران هسته‌ای کره‌شمالی تأکید و در عین حال، خاطرنشان کرد، گزینه‌های نظامی همچنان برای حل این موضوع روی میز است.

 

از سوی دیگر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز (جمعه) با تأکید بر این که مسأله برنامه‌های هسته‌ای کره شمالی باید با روش‌های سیاسی و دیپلماتیک حل و فصل شود، از تمامی جناح‌ها خواستار آن شد که از اقدامات تحریک‌آمیز بیشتر خودداری کنند.

 

پسکوف خاطرنشان کرد: روسیه تأکید دارد که هیچ جایگزینی برای روش دیپلماتیک به عنوان ابزار حل مسأله در شبه‌جزیره کره وجود ندارد و هر مسیر دیگری می‌تواند عواقبی فاجعه‌بار به دنبال داشته باشد.

 

سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: هر گونه راهکاری غیر از مسیر سیاسی و دیپلماتیک به طور بالقوه نامطلوب بوده و حتی می‌تواند پیامدهای فاجعه‌بار به دنبال داشته باشد.

 

به گفته این مقام روسی، مسکو نسبت به تنش‌های روزافزون در شبه‌جزیره کره نگران بوده و از تمامی جناح‌ها می‌خواهد از خود خویشتن‌داری نشان دهند و از تنش‌آفرینی بپرهیزند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------