آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

نخست وزیر انگلیس: با برگزیت به اروپا پشت نمی کنیم



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,ترزا می

'ترزا می' نخست وزیر انگلیس ضمن دفاع از برگزیت گفت: ما به اروپا پشت نخواهیم کرد و از افتخار عضویت در آن نیز صرف نظر نمی کنیم. موفقیت اتحادیه اروپا عمیقا در منافع ملی انگلیس است و ما حقوق شهروندان اتحادیه اروپا در کشورمان را تضمین می کنیم.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا)، نخست وزیر انگلیس روز جمعه در سخنانی در خصوص برگزیت در شهر فلورانس در شمال ایتالیا با اشاره به اینکه قصد دارد حقوق 600 هزار ایتالیایی مقیم انگلیس را پس از برگزیت تضمین کند، افزود: می خواهم به تمام شهروندان ایتالیایی و اتحادیه اروپایی مقیم انگلیس بگویم که ما می خواهیم که در آنجا (انگلیس) بمانید، شما برای ما ارزشمند هستید و ما از شما برای مشارکتتان قدردانی می کنیم.

 

وی گفت: انگلیس تصمیم به ترک اتحادیه اروپا گرفته است اما می خواهد از اقتصاد تا مبارزه علیه تروریسم، تا وضعیت اضطراری پناهجویان، شریک کشورهای اروپایی بماند.

 

تراز می گفت: ما می خواهیم بهترین شریک اتحادیه اروپا باشیم. ما قصد ارایه ضمانت کامل حقوق شهروندان اتحادیه اروپا در انگلیس را داریم. انگلیس و اتحادیه اروپا می توانند پس از برگزیت در ایجاد یک رابطه جدید خلاقیت نشان دهند. چشمان جهان بر روی ما خیره شده است.

 

آنسا نوشت: به عقیده نخست وزیر انگلیس، وظیفه لندن و بروکسل پیداکردن یک توافق است و او نیز در این خصوص خوشبین است.

 

وی افزود: ما اتحادیه اروپا را ترک کردیم، اما اروپا را رها نمی کنیم. انگلیس به هیچ وجه قصد ندارد اتحاد خود را با کشورهای قاره اروپا و همچنین تعهد مشترک برای دموکراسی، حقوق بشر و دفاع و علیه تهدیدات بین المللی از جمله برنامه هسته ای کره شمالی رها کند.

 

وی با دفاع از انتخاب دموکراتیک کشورش از طریق برگزاری همه پرسی در سال گذشته برای برگزیت، گفت: ما به اروپا پشت نخواهیم کرد و از افتخار عضویت در آن نیز صرف نظر نمی کنیم. موفقیت اتحادیه اروپا عمیقا در منافع ملی انگلیس است.

 

وی افزود: انگلیس یک عضو مفتخر خانواده کشورهای اروپایی است. ایتالیا در خط اول اوضاع اضطراری پناهجویان قرار دارد و انگلیس بطور فعال درحال همکاری است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------