آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

ترامپ: "بازنده‌های شیطانی" باید از جامعه ما بیرون رانده شوند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل ,ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن محکوم کردن حمله منچستر، عوامل آن را "بازنده‌های شیطانی" توصیف کرد.

 به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی به دولت و مردم انگلیس ضمن ابراز همدردی با جانباختگان و مصدومان این حمله تروریستی اظهار کرد: افراد بی‌گناه، زیبا و جوان بسیاری در حالی که از زندگی خود لذت می‌بردند به دست بازنده‌های شیطانی کشته شدند. من آنها را هیولا نمی‌نامم چراکه به طور قطع آنها از این اصطلاح خوششان می‌آید و آن را نامی بزرگ می‌دانند.

 

ترامپ در ادامه این پیام خود بیان کرد: از امروز به بعد من آنها را "بازنده" خطاب می‌کنم چراکه این واقعا همان چیزی است که آنها هستند. آنها بازنده‌اند. ما شاهد تعداد بیشتری از آنها هستیم اما آنها بازنده‌اند. این را به یاد داشته باشید.

 

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین با اشاره به وضعیت اجتماعی موجود ادامه داد: جامعه ما تاب تحمل تداوم این خونریزی‌ها را ندارد. ما نمی‌توانیم یک لحظه بیشتر کشتار مردم بی‌گناه را تحمل کنیم. تروریست‌ها و افراط گرایان و آنهایی که به آنها کمک می‌کنند باید از جامعه ما برای همیشه خارج شوند.

 

وی همچنین گفت: این ایدئولوژی شیطانی باید نابود شود و منظور من نابود شدن کامل است و باید از زندگی بی‌گناهان حفاظت شود. ملت‌های متمدن باید برای حفاظت از زندگی بشر و حق مقدس شهروندان برای زندگی در امنیت و صلح به یکدیگر بیپوندند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------