آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

ترامپ: بازشماری آرا تقلب در انتخابات است



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا ایده بازشماری آرای سه ایالت این کشور در انتخابات آمریکا به شدت انتقاد کرد و حاضر به پذیرفتن آن نشد.

 به گزارش گ تسنیم به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، بازشماری آرا در انتخابات ریاست جمهوری را "تقلب" نامید و خواستار هر چه سریعتر به رسمیت شناختن نتایج انتخابات شد.

 

پیش تر جیل استاین نامزد حزب سبزهای امریکا پیشنهاد بازشماری آرای سه ایالت امریکا ازجمله پنسلوانیا، میشیگان و ویسکانسین را داده بود. او گفته بود، که هیچ شکی در پیروزی ترامپ ندارد، اما می خواهد برای اطمینان و صحت انتخابات این کار را انجام بدهد.

 

ترامپ در یک بیانیه اعلام کرد، "مردم گفتند که انتخابات به پایان رسید و هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات پس از انتخابات در همان شب شکست خود را پذیرفت و به من تبریک گفت. ما باید نتیجه انتخابات را بپذیریم و به آینده نگاه کنیم".

 

ترامپ گفت: "او موفق به کسب 306 رای از 538 رای ایالت های امریکا شده است و بدون در نظر داشت اینکه حدود 2 میلیون رای از کلینتون کمتر بدست آورده است و این نظر به قانون اساسی ایالات متحده امریکا هیچ تاثیری بالای نتایج انتخابات نمی گذارد".

 

او گفت: "از 50 ایالت امریکا در 30 ایالت و بیش از 6/2 هزار رای مردم شهرها را در سراسر کشور به دست آورده است و این بیش از هر نامزد دیگر جمهوری خواها از زمان رونالد ریگان می باشد.

 

ترامپ گفت: این یک تقلب در از طرف حزب سبزهاست و نتایج انتخابات باید پذیرفته شود. آنها می خواهند رای جاهای که آنها در آنجا بازنده شده است دوباره شمرده شود و جیل استاین می خواهد انتخابات را به چالش بکشاند".

 

در همین حال ستاد هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه پیشین امریکا اعلام کرده است که در باز شماری آرای مردمی ایالت ویسکانسین ایالات متحده امریکا سهم می گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------