آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

سندرز: بازشماری آرا نتیجه انتخابات آمریکا را تغییر نمی‌دهد



اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,سندرز

برنی سندرز کاندیدای سابق ریاست جمهوری از حزب دموکرات آمریکا گفت: هیچ کس انتظار وقوع یک "تغییر اساسی" در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور با به جریان افتادن بازشماری آرا را ندارد.

به گزارش ایسنا، به نوشته اکسپرس، برنی سندرز، کاندیدای ریاست جمهوری سابق از حزب دموکرات آمریکا که در مرحله مقدماتی از هیلاری کلینتون شکست خورده و از رسیدن به دور نهایی این انتخابات باز ماند، در مصاحبه‌ای با شبکه سی ان ان، اظهار کرد: پروسه بازشماری آرا قرار نیست لطمه‌ای وارد کند زیرا بازشماری معمولا بعد از هر انتخاباتی رخ می‌دهد.

 

او خاطر نشان کرد: بازشماری آرا صورت می‌گیرد و درخواست حزب سبز آمریکا برای این کار کاملا قانونی است. برای هر انتخاباتی بازشماری آرا وجود دارد.

 

سندرز با این حال گفت: هیچ کس توقع ندارد در نتیجه این بازشماری تغییری اساسی رخ دهد.

 

حزب سبز آمریکا و کاندیدای ریاست جمهوری‌اش یعنی جیل استاین چندروز پیش با مطرح شدن گزارشهایی در خصوص وقوع الگوهای مشکوک در نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای بازشماری آرا در ایالت ویسکانسین درخواست رسمی کردند.

 

سندرز خاطر نشان کرد: بازشماری نتایج انتخابات به لحاظ قانونی درست است اما ممکن است اصلا تغییری را در پیروزی دونالد ترامپ به وجود نیاورد. من فکر نمی‌کنم هیلاری کلینتون که دو میلیون رای مردمی بیشتری از ترامپ داشته اعتقاد داشته باشد که این بازشماری نتیجه انتخابات را تغییر دهد اما آیا مردم حق قانونی برای چنین بازشماری دارند؟ بله چنین حقی دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------