آخرین اخبار بین الملل

بسته کمک مالی به اوکراین ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

سنای آمریکا بسته کمک مالی به اوکراین و اسرائیل را تصویب کرد

سنای آمریکا با حمایت گسترده دو حزبی، بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری را تصویب کرد که شامل کمک به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان می‌شود.…

نتانیاهو دستور داد: سفرای کشورهای رأی دهنده به قطعنامه ضدشهرک‌ سازی احضار شوند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزیر خارجه اش دستور داد تا سفرای کشورهای رأی دهنده به قطعنامه ضدشهرک‌ سازیِ مصوب شورای امنیت را به این وزارتخانه احضار کند.

 به گزارش مهر به نقل از هاآرتص، به دنبال تصویب قطعنامه ضد اسرائیلی جمعه گذشته شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه شهرک سازی های این رژیم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز در جلسه امنیتی کابینه خود به وزیر خارجه اش دستور داد تا سفرای تمامی کشورهای رأی دهنده به قطعنامه مذکور به این وزارتخانه احضار شوند.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این دستور اعلام کرد: تمامی سفرا و یا نمایندگان اعضای شورای امنیت که به این قطعنامه رأی مثبت دادند باید به وزارت خارجه احضار و مراتب اعتراض شدیداللحن ما به آن ها ابلاغ گردد.

 

قرار است نمایندگان کشورهای روسیه، چین، ژاپن، اوکراین، فرانسه، انگلیس، آنگولا، مصر، اورگوئه و اسپانیا که در سرزمین های اشغالی دارای سفارتخانه هستند به وزارت خارجه این رژیم احضار شوند.

 

لازم به ذکر است، آمریکا از مفاد این فراخوانی ها معاف شمرده شده است.

 

گفتنی است، در ساعات پایانی روز جمعه (سوم دی ماه) شورای امنیت با تشکیل یک جلسه‌ قطعنامه‌ ای که خواستار توقف فوری شهرک‌ سازی‌ های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ و «کرانه باختری» می‌ شد را با ۱۴ رأی مثبت و ۱ رأی ممتنع آمریکا به تصویب رساند؛ اقدامی که عصبانیت این رژیم جعلی را به همراه داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------