آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

رژیم صهیونیستی نشستِ تشدید شهرک سازی در اراضی اشغالی را لغو کرد



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

شهرداری بیت المقدس جلسه امروز چهارشنبه با موضوع تایید مجوز ساخت ۶۱۸ دستگاه واحد مسکونی جدید در کرانه باختری و شرق بیت المقدس را لغو کرد.

 به گزارش  مهر به نقل از جروزالم پست، شهرداری بیت المقدس نشستی را که قرار بود امروز چهارشنبه با هدف تایید ساخت و ساز صدها دستگاه واحد مسکونی در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ برگزار شود، لغو کرد.

 

اگرچه این اقدام در آستانه سخنرانی «جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر ارائه طرحی برای حل و فصل مناقشه بین صهیونیست ها و فلسطینیان انجام می گیرد؛ اما دلیلی برای لغو نشست ارائه نشده است.

 

گفتنی است که شهرداری بیت المقدس قرار بود امروز چهارشنبه در اقدامی که شورای امنیت آن را نامشروع و در جهت نقض قوانین بین المللی می داند، با درخواست ساخت ۶۱۸ واحد مسکونی در کرانه باختری و شرق بیت المقدس موافقت کند.

 

تشدید شهرک سازی ها که فعلا لغو شده است، واکنشی بود به قطعنامه روز جمعه شورای امنیت مبنی بر توقف ساخت و ساز در سرزمین های اشغالی که با ۱۴ رای موافق و یک رای ممتنع (آمریکا) به تصویب رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------