آزادسازی مناطق «العرکوب» و «القدس الثانیه» در شرق موصل



اخباربین املل,خبرهای بین الملل,موصل

نیروهای عراقی در ادامه پیشروی های خود موفق شدند منطقه «العرکوب» و «القدس الثانیه» در شرق موصل را از چنگ تکفیری ها آزاد کنند.

 به گزارش مهر به نقل از الفرات نیوز، نیروهای امنیتی عراق همچنان دستاوردهای بسیاری در جریان عملیات آزادسازی موصل کسب می کنند.

 

در همین راستا، نیروهای عراقی در ادامه پیشروی های خود موفق شدند منطقه «العرکوب» در شمال «الحدباء» واقع در شرق موصل را از چنگ تروریست های داعش آزاد کنند و کنترل آن را در اختیار بگیرند.

 

همچنین منطقه «القدس الثانیه» در شرق موصل نیز توسط نیروهای مبارزه با تروریسم عراق از کنترل داعش خارج شد و در اختیار نیروهای امنیتی عراق قرار گرفت.

 

به علاوه نیروهای وزارت دفاع عراق نیز یک زندان مخفی متعلق به تروریست های داعش را در تونلی در منطقه «الکرملیس» واقع در شرق موصل کشف کردند.

 

نیروهای پلیس عراق نیز صدها تک تیرانداز را در مناطق تحت کنترل خود در کرانه چپ موصل مستقر کردند تا عناصر انتحاری را پیش از انجام عملیات تروریستی در این مناطق به هلاکت برسانند.

 

این در حالی است که «نایف الشمری» نائب رئیس فراکسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق نیز از آزادی قریب الوقوع سراسر کرانه چپ موصل از چنگ تروریست های داعش خبر داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------