آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

کشته و زخمی شدن ۱۷ عراقی در شرق موصل توسط داعش / آزادسازی ۲ منطقه



اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,داعش

کشته و زخمی شدن ۱۷ عراقی در شرق موصل، آزادسازی مناطق «المیثاق» و «المعارض» در کرانه چپ موصل و هلاکت ۶ داعشی در جنوب موصل از جمله اخبار امنیتی نبرد موصل است.

 به گزارش مهر به نقل از المیادین، درگیری نیروهای امنیتی عراق با تروریست های داعش در جریان عملیات آزادسازی موصل همچنان ادامه دارد.

 

در همین راستا، تروریست های داعش ۳ خودرو بمب گذاری شده را در مناطق آزادشده «الفلاح الاولی» و «الفلاح الثانیه» واقع در شرق موصل منفجر کردند که منجر به جان باختن و زخمی شدن بیش از ۱۰ عراقی شد.

 

در پی انفجار این خودروها ۱۴ شهروند عراقی جان خود را از دست دادند و ۳ نیروی امنیتی عراق نیز زخمی شدند.

 

از سوی دیگر نیروهای امنیتی عراق در ادامه پیشروی های خود موفق شدند منطقه «المیثاق» را در کرانه چپ موصل از چنگ تکفیری های داعش آزاد کنند.

 

همچنین نیروهای مبارزه با تروریسم منطقه «المعارض» و یک مجتمع تجاری واقع در جنوب محله التامیم را در کرانه چپ موصل از لوث تروریست های داعش پاکسازی کردند.

 

۶ عنصر تکفیری داعش نیز توسط نیروهای پلیس عراق در منطقه «سومر» واقع در جنوب موصل به هلاکت رسیدند. همچنین ۳ خودرو بمب گذاری شده داعش نیز در این منطقه توسط نیروهای عراقی منفجر شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------