آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

حمله گسترده داعش به مناطق تحت سلطه نظام سوریه در دیرالزور



اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,داعش

در حالی که اخباری از حمله جدید داعش به شهر دیر الزور منتشر شده سانا از ناکام گذاشتن تلاش آنها برای حمله به ایست‌های نظامی در چند منطقه در دیر الزور خبر داد.

به گزارش ایسنا، خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در دیر الزور گزارش داد که یگان‌هایی از ارتش ظرف ساعات گذشته وارد درگیری‌های شدیدی با تروریست‌های داعش شدند که به ایست‌های نظامی در محورهای جنوبی و شمال غربی فرودگاه و اطراف جبل الثرده، در محله‌های الرشدیه، الحویقه، الصناعه، منطقه البغیلیه و اطراف آن در حومه غربی حمه کرده بودند.

 

درگیری‌ها با ناکام ماندن حمله و کشته شدن تعدادی از تروریست‌ها و فرار نیروهای باقی مانده آنها و منهدم شدن یک تانک و سه خودروی مجهز به مسلسل‌های سنگین و کشته شدن تروریست‌ها پایان یافت.

 

 دیده بان حقوق بشر سوریه گزارش داد، نیروهای داعش حمله‌ای گسترده به مناطق تحت کنترل دولت سوریه در شهر دیر الزور طی امروز (شنبه) داشتند که ده‌ها کشته برجای گذاشت.

 

دیده بان حقوق بشر سوریه تاکید کرد، شش انفجار دست کم این شهر را لرزاند و نیروهای دولتی با نیروهای داعش درگیر شدند. داعش بر اکثر مناطق دیر الزور تسلط دارد از جمله نیم بیشتر شهر تحت کنترل داعش است و مناطقی که تحت کنترل نیروهای سوریه است از حدود دو سال پیش در محاصره داعش است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------