آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

استولتنبرگ: به دنبال فرصتی برای گفتگوهای سیاسی با روسیه هستیم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

دبیرکل ناتو با اعلام حمایت از پیام دولت جدید آمریکا مبنی بر مذاکره قدرتمند با روسیه تأکید کرد که این سازمان به دنبال فرصتی برای گفتگوهای سیاسی با روسیه است.

 به گزارش  مهر به نقل از اسپوتنیک، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز در اظهاراتی اعلام کرد که این نهاد به دنبال گفتگو با روسیه است و در این راستا انتظار همکاری با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا در این موضوع را داشته و در این مسیر گام برمی دارد.

 

دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی که در یک کنفرانس خبری در مقر این سازمان در بروکسل صحبت می کرد، ادامه داد: ما به دنبال تقابل با روسیه نیستیم. ما جنگ سرد جدید دیگری نمی خواهیم و بر همین اساس است که به دنبال فرصتی برای گفتگوهای سیاسی با روسیه هستیم.

 

وی همزمان با این سخنان تصریح کرد که ناتو پیام دولت جدید آمریکا مبنی بر اینکه چنین مذاکراتی باید با قوت به انجام برسد را نیز مورد حمایت خود قرار خواهد داد.

 

«ینس استولتنبرگ» دبیر کل ناتو در ادامه افزود: ما در نشست سران در ورشو توافق کردیم که هم به دفاعی قدرتمند و هم به گفتگوهای سیاسی با روسیه نیاز داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------