آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

داعش قصد منفجرکردن هواپیماهای مسافربری اروپا را دارد



اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,داعش

یک ویدئوی منتشر شده از تروریست‌های وابسته به داعش در پاریس نشان می‌دهد که آنها برای شلیک موشک به هواپیماهای مسافربری در اروپا آماده می‌شوند.

به گزارش فارس، تصاویر ویدئویی گرفته شده از یک گروه اروپایی وابسته به داعش نشان می‌دهد تروریست‌ها برنامه‌ای برای ساقط کردن هواپیمای مسافربری بوسیله یک موشک‌انداز در این قاره دارند.

به نوشته پایگاه خبری «میرور» یک خبرنگار با نفوذ به این گروه تروریستی در پاریس جزئیاتی را از صحبت‌های افراطیون بدست آورد. یکی از تروریست‌ها با نشان دادن هواپیمایی که بالای سر آنها در پرواز بود گفت که با «یک موشک‌انداز کوچک» می‌توان فاجعه‌ای را برای کل کشور (فرانسه) بوجود آورد.

این خبرنگار، که شش ماه طول کشید تا اعتماد داعشی‌ها را برای ورود به گروهشان در پاریس بدست آورد، اذعان کرد که هیچ نشانی از اسلام در پس نقشه‌های تروریست‌ها ندیده است. تحقیقات وی بخشی از مستند او با نام «سربازان خدا»ست که در فرانسه به نمایش درخواهد آمد.

رئیس این گروه که جوان دو رگه ترکیه‌ای فرانسوی با نام «اسامه» است، به این خبرنگار وعده داد بود که اگر یک حمله انتحاری انجام دهد، بهشت در انتظار اوست. یکی از اعضای این گروه نیز دوباره ادعا کرد که می‌توانند هواپیماهای مسافربری را بسادگی منفجر کنند.

در نهایت با حمله پلیس به مقر این گروه تعداد زیادی از اعضای آن را دستگیر کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------