آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

اوباما سیاست های آمریکا را عامل کشته شدن مردم این کشور دانست



اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,اوباما

رئیس جمهوری آمریکا که برای ادای احترام قربانیان حادثه تیراندازی 'اورلاندو' به این شهر سفر کرده است،گفت، سیاست های ما باعث دسترسی آسان افرادی مانند قاتل اورلاندو و دیگر تیراندازان به سلاح گرم شد و اکنون قانونگذاران باید دست به کار شوند و قانون کنترل سلاح را تصویب کنند.

ایرنا - به گزارش خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما همچنین ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد تغییر در بحث های حزبی درباره سلاح گرم، انگیزه های قاتل اورلاندود احتمالا با تیراندازان در آئورورا و نیوتاون فرق داشت اما، ابزار کشتار، مشابه بود.


اوباما افزود: 49 بی گناه جان خود را از دست دادند، 53 نفر مجروج شدند که بعضی از آنها برای زنده ماندن در تلاشند و برخی از آنها دچار جراحاتی شدند که در تمام دوران زندگی شان با آنها همراه است.


رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد: هرچند ارتش با داعش، القاعده و سایر گروه های افراطی در پناهگاه هایشان مبارزه می کند، سرویس های امنیتی برای مختل کردن شبکه های آنها فعالیت می کنند اما، با این حال، دولت نمی تواند همه افراد خطرناک را به دام اندازد. البته، می توانیم در رابطه با میزان صدمه و خسارتی که آنها می زنند، کاری انجام دهیم.


اوباما خاطر نشان کرد: متاسفانه سیاست های ما باعث شده است که خرید سلاح های فوق العاده قدرتمند برای یک تروریست و یا اخلالگرانی مانند آنهایی که در آئورورا و نیوتاون بودند، تا حد ممکن آسان شود.


بر اساس این گزارش، کنگره تحت کنترل جمهوریخواهان آمریکا از تصویب هرگونه قانونی درباره نگهداری سلاح توسط مردم عادی خودداری می کند و می گوید که این حقی است که قانون اساسی تعیین کرده است.


'عمر متین' روز یکشنبه با حمله مسلحانه به باشگاه شبانه همجنسگرایان اورلاندو در فلوریدای آمریکا، 49 نفر را به ضرب گلوله کشت و 53 نفر را زخمی کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------