آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

حمله داعش در صحرای کربلا خنثی شد



اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,صحرای کربلا

فرماندهی عملیات فرات میانی امروز (سه‌شنبه) از ناکام ماندن حمله داعش با سه خودروی بمب‌گذاری شده و دو عامل انتحاری در صحرای کربلا به سمت شهرستان النخیب خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرلشکر قیس المحمداوی، فرمانده عملیات فرات میانی به سومریه نیوز گفت: نیروهای امنیتی به دستور فرماندهی عملیات و رئیس پلیس منطقه صبح امروز توانستند مانع از حمله گروه تروریستی داعش متشکل از هشت تا 12 تن به منطقه صحرای کربلا شوند.

محمداوی ادامه داد که تروریست‌ها با سه خودروی بمب‌گذاری شده به اضافه پوشیدن کمربندهای انتحاری و در اختیار داشتن سلاح‌های سبک، نیمه سنگین و بمب‌های دست ساز دستگیر شدند و نتوانستند به خاکریز و خندق شرقی که در صحرای کربلا به سمت نخیب در دست احداث است، وارد شوند.

وی افزود: نیروها توانستند این خودروها را قبل از رسیدن آنها به منطقه منفجر و سلاح‌های آنها را توقیف کنند.

شهرستان نخیب بین دو استان کربلا و الانبار واقع شده و به لحاظ اداری وابسته به کربلا است و اخیرا شاهد نفوذ تروریست‌ها با هدف انجام حملات تروریستی در کربلا بوده است.

از سوی دیگر، راجع العیفان، عضو کمیته امنیتی در شورای استانداری الانبار امروز اعلام کرد که همچنین حمله داعش به شهر العامریه در جنوب فلوجه ناکام ماند.

العیفان به سومریه نیوز گفت: نیروهای امنیتی و عشایر توانستند مانع از حمله داعش به عامریه فلوجه شوند. او افزود: آنها از منطقه الحصی در شمال عامریه فلوجه آمده بودند.

وی افزود: نیروها توانستند خودروهای آنها را منفجر کنند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------