آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

واکنش امریکا به حمله شهر نیس فرانسه



اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,اوباما

کاخ سفید اعلام کرد : باراک اوباما روز پنجشنبه گزارشی در مورد حمله تروریستی احتمالی در شهر نیس فرانسه دریافت کرده است واین حادثه را محکوم کرد.

ایرنا- به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن ، مقامات نیس می گویند دست کم 60 نفر براثر ورود یک کامیون به داخل جمعیتی که شاهد آتش بازی روز ملی باستیل بودند کشته شده اند.


دادستان نیس می گوید این کامیون پس از برخورد با جمعیت یک مسافت حداقل دو کیلومتری را طی کرده است .


ند پرایس سخنگوی شورای امنیت ملی امریکا گفت : رئیس جمهوری اطلاعاتی در مورد اوضاع شهر نیس دریافت کرده است و گروه امنیت ملی وی آخرین خبرها را در اختیار وی قرار خواهند داد.


جمهوری آمریکا در بیانیه ای حمله کامیون به مردم در جنوب فرانسه را محکوم کرد. باراک اوباما این اتفاق را 'حمله وحشتناک تروریستی' نامید. وی نوشت: من این رویداد را محکوم می کنم و از کارمندانم خواسته ام که با مقام های فرانسوی برای هر کمکی همکاری کنند.
دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا نیز در توییت خود نوشت : یک حمله وحشتناک دیگر، این بار در نیس، فرانسه. بسیاری کشته و زخمی شدند. کی باید یاد بگیریم؟ اوضاع تنها بدتر شده است.


در همین حال او گفت که به خاطر حمله به مردم در جنوب فرانسه نشست معرفی معاون خود، مایک پنس را به فردا منتقل کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------