روسیه: برخلاف آمریکا از ارتش سوریه تا شکست تروریست‌ها حمایت می‌کنیم



اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,رادسکوس

رئیس ستاد کل ارتش روسیه پس از عملیات دیروز در سوریه که به کشته شدن 800 تن از تروریست‌ها انجامید تأکید کرد: «برخلاف آمریکا از ارتش دولت سوریه تا شکست تروریست‌ها حمایت می‌کنیم».

به گزارش فارس، رئیس ستاد کل ارتش روسیه اعلام کرد، نیروهای هوایی روسیه از طریق انجام عملیات هوایی گزینشی علیه شبه‌نظامیان، به طور فعال از نیروهای مسلح دولت سوریه در مقابله با حملات دشمن حمایت می‌کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، «سرگئی رادسکوس» رئیس ستاد کل ارتش روسیه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت، برخلاف ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا، جنگنده‌های روسیه نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا از تلفات غیرنظامی خودداری کنند و این امر نیز با هدف نگرفتن مناطق پرجمعیت در محدوده شهر منبج میسر شده است.

این مقام ارشد نظامی روسیه افزود: «ما با کمک نیروهای نظامی سوریه و نیز نیروهای شبه‌نظامی ملی، یک حمله گروه‌های مسلح و تروریست را در ساعت 4 صبح امروز خنثی کردیم. بیش از 800 شبه‌نظامی کشته شده و 14 تانک و 10 خودروی پیاده نظامی و بیش از 60 خودرو با تسلیحات بسیار پیشرفته تروریست‌ها نیز نابود شد».

رادسکوی در ادامه تأکید کرد، تروریست‌ها سعی داشتند تا به خدمت گرفتن نیروهای ذخیره خود از دیگر مناطق، نیروهای دولت را بترسانند و مانع از خروج ساکنان محلی از منطقه درگیری‌ها شوند تا به این وسیله سپر انسانی ایجاد کنند، اما موفق نشدند.

وی در پایان گفت:‌ «با این وجود، تروریست‌ها 4 نفر از کسانی را که روز گذشته در حال عبور از گذرگاه‌های انسانی در بخش شرقی حلب بودند، اعدام کردند».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------