آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ پناهجویان مسلمان را "حیوان" خواند



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

ترامپ در تازه‌ترین اظهارات خود به موضوع مهاجران افغان، عراقی، پاکستانی، سومالیایی و سوری پرداخته و آوارگان جنگی از این کشورها را که غالبا مسلمان هستند "حیوان"‌ خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ دونالد ترامپ، کاندیدای‌ جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا، که کمپین خود را بر اساس طرح مبارزه با مهاجرت بنا کرده، در سخنرانی خود در شهر پورتلند، ایالت مین آمریکا گفت: ما به افرادی که از کشورهای تروریستی هستند اجازه ورود به آمریکا می‌دهیم، اما نباید این کار را انجام دهیم، زیرا نمی‌توانیم آن‌ها را کنترل کنیم.

وی افزود: ما نمی‌دانیم این افراد چه کسانی هستند. آنها میتوانند همانند "اسب تروآ" باشند.

او پیش از این نیز پناهندگان را به اسب تروا تشبیه کرده بود. اسب تروا در اساطیر یونان، مجسمه چوبی بزرگی به شکل اسب بود که گفته می‌شود سربازان یونانی برای ورود به شهر تروی و فتح آن داخل مجسمه مخفی شده بودند.

وی هشدار داد که تروریست‌ها از جمله اعضای داعش می‌توانند به عنوان پناهده به داخل آمریکا بخزند. ترامپ هشدار داد که این اقدام باید متوقف شود.

بنا بر اعلام شبکه بی‌بی‌سی عربی، ترامپ در این سخنرانی اندکی عصبانی شده و در اشاره به پناهجویان گفته است " ما با یک سری حیوان روبه‌رو هستیم"

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------