با تروریست خطرناک داعش آشنا شوید



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - با تروریست خطرناک داعش آشنا شوید

شاکر ابو وهیب الفهداوی تروریست خطرناک داعش با انتشار تصاویر متعددی از خود در پایگاههای اینترنتی و رسانه ها سعی در تبدیل شدن به چهره ای شناخته شده دارد.

به گزارش مهر، از میان هزاران نفر از تروریستهای داعش "شاکر وهیب الفهداوی" تنها کسی است که با انتشار تصاویر متعددی از خود در پایگاههای اینترنتی و رسانه ها علاقه وافری به معروف شدن دارد.

الفهداوی که 28 سال سن دارد بسیار علاقه مند است که توسط دوستانش "ابو وهیب" نامیده شود.

به موجب گزارشی که العربیه در خصوص وی منتشر کرده است وی فرماندهی مجموعه کوچکی از تروریستهای داعش را در استان الانبار عراق برعهده دارد و این درحالی است که در مکان خاصی مستقر نیست، گاهی در فلوجه، گاهی هم در القائم و اخیرا در موصل دیده شده است و این در حالی است که برخی منابع از وی با عنوان مرد شماره دو داعش یاد می کنند.

این تروریست خود شیفته و خطرناک با انتشار تصاویری متعدد از خود که در همه آنها با چهره ای جدی و حق به جانب همچون قهرمان فیلمها در مکانهایی که انفجار رخ داده و مورد حمله تروریستهای داعش قرار گرفته است سعی در خودنمایی دارد.

اطلاعات دقیق و بسیاری از زندگی شخصی وی در دست نیست جز اینکه وی که در رشته کامپیوتر در دانشگاه الانبار تحصیل می کرد، موفقیتی کسب نکرد و با نیمه تمام گذاشتن تحصیلات خود تا پیش از سال 2005 به القاعده پیوست و پس از آن توسط نظامیان آمریکایی دستگیر و به زندانهای بوکا و بصره منتقل شد و در سال  2010 نیز توانست به همراه عده ای دیگر از زندان فرار کند.

 وی پس از آن مشهور شد که خودش تصمیم گرفت چهره اش رسانه ای شود و این مسئله در گروههای تروریستی همانند داعش بسیار نادر و کم سابقه است و یک اقدام خارج از چارچوب به حساب می آید.

افکار عمومی جهان، این تروریست خطرناک را بیشتر از طریق انتشار یک فیلم ویدئویی که طی آن سه مرد سوری را که از منطقه تحت سیطره داعش در حال عبور هستند به قتل می رساند، می شناسند.

برخی منابع از این تروریست جانی با عنوان معاون "ابوبکر البغدادی" سرکرده داعش و ملقب به شیر صحرا یاد می کنند.
اخبار بین الملل - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------