پیام وحشیانه داعش به مسعود بارزانی



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

تروریست‌های داعش هر بار ویدیویی را منتشر می‌کنند که در آن روش جدیدی را برای گفتن سیر حوادث ابداع می‌کنند. در ویدیوی جدید تمامی کسانی که از طرف داعش سخن می‌گویند کرد هستند یا حداقل به زبان کردی حرف می‌زنند و شاید دلیل این مساله وجود تابعیت‌ها و زبان‌های مختلف اعضای داعش باشد.

این ویدیو به روش گزارش مطبوعاتی تهیه شده طوری که ابتدا با نظرسنجی از مردم آغاز می‌شود. بعد نظرسنجی‌ها در خصوص اینکه حملات جنگنده‌های ائتلاف در میان غیر نظامیان صورت می‌گیرد جمع آوری می‌شود. مشخص نیست کسانی که سخن می‌گویند نظامی هستند یا غیر نظامی اما زبان آن‌ها به یک شکل است به ویژه اینکه ظهور یک غیرنظامی در هر ویدیویی جوی مثبت را به آن می‌دهد. داعش در این ویدیوی جدید از این مساله استفاده کرده تا ویرانی را که در عراق به بار آمده و همه اتفاقات را به گردن ائتلاف بین‌المللی بیندازد.

پس از این مسائل داعش قدرت خود را به نمایش می‌گذارد و مثل همیشه اسرا با لباس‌های نارنجی که داعش آن را برتن کسانی می‌کند که قرار است اعدام شوند ظاهر می‌شوند. تصاویر اسرا و نوشته‌ها درخصوص آن‌ها کاملا واضح است: "زرکار محمد صالح‌، ساکن سلیمانیه که یکی از نیروهای پیش مرگ اقلیم کردستان عراق و از عشیره شوان است و بشتوان عثمان رسول، ساکن سلیمانیه و از عشیره هماوند است". یکی از ترویست‌های داعش در پیامی به مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق اعلام می‌کند که در صورت متوقف نکردن همکاری با ائتلاف ضد داعش یک سرباز کرد را می‌کشد.

این اسرا به طرز وحشیانه‌ای اعدام می‌شوند. آن طور که در ویدیو نشان داده شده داعش این اسیران را سر می‌برد و سرشان را روی جسدشان می‌گذارد.

18 فوریه گذشته مسعود بارزانی به داعش نسبت به اعدام حدود 39 نیروی پیشمرگ که توسط داعش گروگان گرفته شده بودند هشدار داده بود.

داعش 22 فوریه سال گذشته تصاویر نیروهای کردی را که با لباس نارنجی در داخل قفس آهنی بودند، منتشر کرد. 

 

اخبار بین الملل - روز نو

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------