آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

بدترین و بهترین روسای‌جمهوری آمریکا



اخبار,اخبار بین الملل , رئیس جمهوری آمریکا

 

اخبار بین الملل - بدترین و بهترین روسای‌جمهوری آمریکا

یک نظر سنجی در آمریکا، نشان از آن دارد که آمریکایی‌ها، باراک اوباما را بدترین و رونالد ریگان را بهترین روسای جمهوری این کشور پس از جنگ جهانی دوم می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، برپایه این نظر سنجی که آن را دانشگاه «کوینیبیاک» با جامعه آماری ۱۴۴۶ نفری انجام داده، شمار زیادی از شهروندان آمریکایی، از روش تعامل دولت اوباما با همه مسائل از اقتصاد گرفته تا سیاست خارجی، راضی نیستند. این نظر سنجی نشان ‌داد که ۳۳درصد از شرکت کنندگان، اوباما را بدترین رئیس جمهوری آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم دانستد. در حالی که ۲۸درصد از شرکت کنندگان معتقد بودند جورج دبلیو بوش، بدترین رئیس جمهوری آمریکا در همان بازه زمانی است.

برپایه نظر سنجی، اکثر آمریکایی، رونالد ریگان را به عنوان بهترین رئیس جمهوری آمریکا می‌دانند. او در دهه هشتاد قرن گذشته رئیس جمهوری آمریکا بود. تیم مالوی معاون مدیر واحد نظرسنجی دانشگاه گفته است: «در طول ۶۹ سال از تاریخ ایالات متحده، ۱۲ نفر در این کشور رئیس جمهوری بودند و اوباما و جورج بوش، کمترین محبوبیت را در میان آن‌ها دارند.»

اخبار بین الملل - بهار

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------