داعش اسرای خود را کجا زندانی می کند؟!



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - داعش اسرای خود را کجا زندانی می کند؟!

اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که گروه تروریستی داعش روزنامه نگار ربوده شده آمریکایی را در ساختمانی موسوم به "مقر حسابرسان" زندانی کرده بوده است.

به گزارش وانــا به نقل از "شام تایمز"، پایگاه خبری الرقه اطلاعات موثقی کسب کرده است که معلوم می کند گروه تروریستی داعش روزنامه نگار آمریکایی "جیمز فولی" را سابقا در مکانی موسوم به "مقر حسابرسان" واقع در اتوبان الرقه- حلب زندانی کرده است؛ این محل سابقا ساختمان مدیریت آب بوده و اکنون مقر حسابرسان به شمار می رود.

لازم به ذکر است که گروه تروریستی داعش روز سه شنبه مورخ ۱۹ آوریل در پاسخ به حمله هواپیماهای آمریکایی به پایگاه های داعش در عراق، "جیمز فولی" را به قتل رسانده و تهدید کرده است که در صورت ادامه حملات آمریکا به پایگاه های داعش، دست به اقدامات دیگری خواهد زد.

"حسابرسان" گروهی از افراد هستند که کار آن ها مجازات شهروندانی است که از نظر داعش از شرع الهی تخطی کرده اند؛ موارد تخطی از قوانین توسط شهروندان شامل بازکردن مغازه ها در اوقات شرعی اذان و نماز، تاخیر در اقامه نماز، مصرف دخانیات، لباس و مدل موی غیرشرعی و ... . داعش با فرستادن ماشین های گشت در سطح شهر و از طریق دفترهای رسیدگی به شکایات وابسته به این تشکیلات، با شهروندانی که از قوانین تخطی کنند به شدت برخورد می کند. 

اخبار بین الملل - وانــا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------