شرط جدید داعش برای ایزدی ها+عکس



اخبار بین الملل - شرط جدید داعش برای ایزدی ها+عکس

عناصر داعش که رویکردی تندرو‌تر از القاعده دارند پس از حمله به روستاهای ایزدی‌ها، آن را با انتخابی ساده روبرو می‌کنند: پذیرفتن دین اسلام یا کشته شدن.

گروه تروریستی داعش روز چهارشنبه تصاویری ویدیویی را منتشر کرد که در آن نشان داده می‌شود اعضای اقلیت ایزدی‌ها در عراق، دین اسلام را می‌پذیرند.

انتشار این تصاویر ویدیویی توسط داعش در حالی است که این گروه روز سه شنبه تصاویر سر بریدن «جیمز فولی» خبرنگار آمریکایی را منتشر کرد و خشم جامعه بین المللی را برانگیخت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، عناصر داعش که رویکردی تندرو‌تر از القاعده دارند پس از حمله به روستاهای ایزدی‌ها، آن را با انتخابی ساده روبرو می‌کنند: پذیرفتن دین اسلام یا کشته شدن. ایزدی‌ها که بخشی از اقلیت کردهای عراق شمرده می‌شوند، پیرو یک دین باستانی هستند که از آیین زرتشت گرفته شده است.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 
بر اساس این تصاویر ویدیویی داعش که توسط این گروه تحت عنوان «صد‌ها ایزدی دین اسلام را می‌پذیرند» منتشر شده است، هیچ اشاره‌ای به کشتار گسترده ایزدی‌ها نشده است.

در این فیلم، تروریست‌های داعش که روی دیواری در کوه‌های «سنجار» عراق نشسته‌اند، اعلام می‌کنند منظور آن‌ها به سوء تفاهم مبتلا شده است.

شاهدان عینی در این باره اعلام کردند آن دسته از ایزدی‌هایی که جرات کردند در منازل خود باقی بمانند، با آویزان کردن پرچم‌های سفید از سردر منازلشان نشان دادند کاملا تسلیم «دولت اسلامی» هستند.

در این تصاویر ویدیویی، سه ستیزه جوی «دولت اسلامی» نشان داده می‌شود که مشغول گفتگو هستند. یکی از این دو ستیزه جو می‌گوید: آنچه که درباره ما گفته می‌شود، خلاف حقیقت است. وی می‌افزاید دولت اسلامی به ایزدی‌ها هر آنچه که نیاز دارند را می‌دهد.

وی در ادامه می‌گوید: مردان، زنان و کودکان، دین اسلام را پذیرفته‌اند. من با آن‌ها بودم و مشاهده کردم که از پذیرش دین اسلام راضی هستند. من به ایزدی‌ها توصیه می‌کنم از کوه‌ها پایین بیایند و دین اسلام را بپذیرند.

این تکفیری داعش می‌افزاید: اگر آن‌ها در کوه‌ها باقی بمانند، از گرسنگی و تشنگی خواهند مرد.

گفته‌های کشورهای غربی و صلیبی، تماما دروغ است. اگر آن‌ها دین اسلام را بپذیرند، ما هر آنچه که نیاز داشته باشند در اختیارشان قرار خواهیم داد. آن‌ها زندگی شادی را در پیش خواهند داشت.

سپس در این ویدیو، تصاویر ده‌ها ایزدی نشان داده می‌شود که پس از پیاده شدن از یک دستگاه اتوبوس، از کنار کامیونی که حامل سلاح‌های ضد هواپیما است عبور می‌کنند و تروریست‌های داعش را در آغوش می‌گیرند.

در ادامه این تصاویر، صد‌ها نفر که بیشتر آن‌ها جوان هستند، نشان داده می‌شود که در یک مدرسه زیر پرچم سیاه دولت اسلامی نشسته‌اند و خود را برای مراسم پذیرش اسلام آماده می‌کنند.

یک تروریست داعش به آن‌ها می‌گوید: اکنون شما افرادی بی‌ایمان هستید. پس از این مراسم، مسلمان خواهید شد و از حقوق بهره‌مند خواهید بود. پس از من تکرار کنید. 

اخبار بین الملل - ابنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------