آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

انتشار تازه‌ترین پیام صوتی داعش



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - انتشار تازه‌ترین پیام صوتی داعش

العدنانی گفت: کافران آمریکایی یا اروپایی به ویژه فرانسوی‌های کثیف، استرالیایی‌ها یا کانادایی‌ها یا شهروند هر کشوری را که در ائتلاف علیه داعش شرکت کرده‌اند، بکشید.

داعشی‌ها در تازه‌ترین نوار صوتی خود بار دیگر جان کری و اوباما را هدف حملات و توهین‌های خود قرار داده و از مسلمانان خواستند "کفار" را بکشند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، ابو محمد العدنانی، سخنگوی داعش در تاز‌ترین نوار صوتی منتشر شده از این گروه جان کری، وزیر خارجه آمریکا را "مرتیکه پیر" و باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا را " خر یهودیان" خوانده و از تمام مسلمانان خواسته تا "کفار و بی‌دینان" را بکشند.

وی از تمام خواسته است از انجام هر آنچه می‌توانند برای کشتن کسانی که به اعتقادات آنها باور ندارند، کوتاهی نکنند.

العدنانی گفت: کافران آمریکایی یا اروپایی به ویژه فرانسوی‌های کثیف، استرالیایی‌ها یا کانادایی‌ها یا شهروند هر کشوری را که در ائتلاف علیه داعش شرکت کرده‌اند، بکشید.

فرانسه با انجام چهار حمله هوایی علیه داعش که باعث کشته شدن ده‌ها شبه نظامی این گروه شد، این سازمان تروریستی را خشمگین کرده است. این گروه پس از آنکه اوباما اعلام کرد 40 کشور قرار است در کمپین آمریکا علیه داعش فعال باشند، هدفش را به سمت باراک اوباما تغییر داد.

العدنانی ادامه داد: اوباما، خر یهودیان، به ناگاه به شیخ، مفتی و واعظ اسلامی تبدیل شده و به مردم هشدار می‌دهد و در دفاع از اسلام به موعظه می‌پردازد و مدعی است که داعش هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.

این گروه ترویستی به صورت مستقیم از جان کری نیز خشمگین است چرا که وی گفته بود گروه دولت اسلامی عراق و شام، یک دولت و نمایانگر اسلام نیست.

سخنگوی داعش ادامه داد: جان کری، مرتیکه پیر موکل اسلام شده و حکمی را به مردم ابلاغ می‌کند مبنی بر اینکه داعش، اسلام را نابود می‌کند و آنچه که انجام می‌دهد خلاف آموزه‌های اسلام است و داعش دشمن اسلام محسوب می‌شود.

وی همچنین از شبه‌نظامیان در شبه جزیره سینا خواسته است حملات خود علیه نیروهای امنیتی مصر را تشدید کرده و بریدن سر مخالفان ادامه دهند.

العدنانی افزود: با مواد منفجره مسیرهای آنان را نابود کنید. به پایگاه‌هایشان و خانه‌هایشان حمله کنید و سرشان را از بدن جدا کنیدو نگذارید احساس آرامش کنند.
اخبار بین الملل - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------