انتشار فیلمی درباره حمله داعش به نیویورک!



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - انتشار فیلمی درباره حمله داعش به نیویورک!

یک عضو کانادایی داعش در فیلمی ویدئویی به غرب هشدار داده حمله‌ای در شهر نیویورک که توسط این گروه طرح‌ریزی شده، صورت می‌گیرد. این فیلم در حالی منتشر شده که شایعاتی مبنی بر انجام یک سری حملات در متروهای نیویورک توسط "تکروهای" داعش شنیده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اگزماینر، شین اسمیت، مؤسس وب‌سایت Vice News که یک فیلم ویدئویی را از این مرد افراط‌گر یافته و آن را پخش کرده، گفت: این فیلم بسیار وحشتناک است.
 
وی در مصاحبه‌ای با "ابو اسامه سومالی آقافرح محمد شردون"، افراط‌گرای کانادایی و عضو داعش از وی درباره چگونگی پیوستنش به این گروه سؤال کرد و این کانادایی گفت: من به میل و رغبت خودم به این گروه پیوسته‌ام و توسط داعش به خدمت گرفته نشدم.
 
شردون که پس از فرار از کانادا به داعش پیوسته در این فیلم ویدئویی نشان می‌دهد که پس از انجام چند حمله علیه آمریکا و منافع غربی، مهاجمان پاسپورت خود را می‌سوزانند.
 
اگر این سخنان از جانب این کانادایی عضو داعش درست باشد، با اعتقاد وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر به خدمت گرفته شدن اعضا توسط گروه داعش مغایرت دارد چرا که این فرد به طور حتم تنها کسی نیست که با میل و رغبت خود به این گروه تروریستی پیوسته است.
 
کارشناسان می‌گویند کسانی که بین 18 تا 19 سال سن دارند و دارای عقیده و تمایلات افراطی هستند خودشان را وقف عقاید و باورهای مذهبی کرده یا به دلیل اختلال روحی به این گروه‌های تروریستی می‌پیوندند، چرا که از نظر اجتماعی آدم‌های منزوی و تنهایی هستند.
 
از زمان وقوع حملات 11 سپتامبر 2001 علیه برج‌های دوقلوی آمریکا در نیویورک، تدابیر امنیتی در این شهر افزایش یافته و بسیاری از کارشناسان مدعی‌اند که این شهر ایمن‌تر از گذشته شده است اما هنوز این بیم وجود دارد که داعش به دنبال انجام حملاتی در این شهر باشد البته این تهدیدها که توسط این گروه تروریستی و در قالب فیلم مطرح می‌شود می‌تواند تنها یک جنگ روانی باشد.
اخبار بین الملل - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------