آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

ارسال پهپادهای انگلیسی برای جنگ با داعش



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - ارسال پهپادهای انگلیسی برای جنگ با داعش

انگلیس تعدادی پهپاد مسلح برای عراق ارسال کرده است تا به این کشور برای مقابله با داعش کمک کند و از جنگنده تورنادوی انگلیس که حملات هوایی انجام می‌دهد، حمایت کند.

وزیر دفاع انگلیس از ارسال پهپادهای مسلح «ریپر» به عراق برای مقابله با داعش خبر داد و گفت از این هواپیماهای بدون سرنشین برای حمایت از حملات هوایی جنگنده «تورنادوی» این کشور در عراق استفاده خواهد شد.

به گزارش فارس، انگلیس تعدادی پهپاد مسلح برای عراق ارسال کرده است تا به این کشور برای مقابله با داعش کمک کند و از جنگنده تورنادوی انگلیس که حملات هوایی انجام می‌دهد، حمایت کند.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، «مایکل فالون» وزیر دفاع انگلیس امروز پنج‌شنبه در بیانیه‌ای کتبی به پارلمان این کشور اعلام کرد، پهپادهای «ریپر» که ساخت یک شرکت خصوصی آمریکایی است، از افغانستان اعزام شده‌اند.

به گفته وی، «ریپر» به عنوان تنها پهپاد مسلح انگلیس، به ظرفیت تهاجمی این کشور در عراق افزوده می‌شود. فالون تاکید کرد که استفاده از این پهپادها طبق قوانین انجام می‌شود به این معنا که از آنها صرفا در عملیاتی که در عراق انجام می‌شود، استفاده می‌شود.
اخبار بین الملل - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------