کشف 200 جسد در گورهای دسته‌جمعی، کشته شده به دست داعش



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - کشف 200 جسد در گورهای دسته‌جمعی، کشته شده به دست داعش

منابع در عراق اعلام کردند که یک گور دسته جمعی در منطقه صحرایی در نزدیکی منطقه بوعلی جاسم در شمال رمادی کشف شده است که شامل 200 جسد از عشایر البونمر است که به دست اعضای داعش کشته شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه العربیه، عشیره البونمر در غرب استان الانبار در عراق قربانی جدید داعش است.
 
این افراد همانند عشیره الشعیطات در دیر الزور کشته شده‌اند. چند هفته بعد از کشتار و درگیری، داعش توانست وارد منطقه زویه البونمر در منطقه فرات شود و بیش از 35 جوان را که وابسته به نیروهای امنیتی و شوراهای بیداری بودند، اعدام کند.
 
همچنین داعش ساکنان این منطقه را وادار کرده است که منازلشان را ترک کنند و به شهرستان حدیثه بروند. داعش 500 خانواده در هیت را نیز محاصره کرده و بیش از 46 تن را در منطقه حی البکر در این شهر را اعدام کرده است.
 
همچنین خانواده‌های مهاجر در صحرای الانبار را نیز از سه روز پیش محاصره کرده است. در حالی که آن‌ها از کمبود مواد غذایی و پزشکی در منطقه خنیزیر رنج می‌برند.
 
منابع عشایر به العربیه گفتند که داعش مرتکب جنایتی مانند جنایت سنجار بعد از اعدام 35 جوان عشیره البونمر در منطقه فرات واقع در غرب رمادی شده است.
 
رئیس پلیس شهرک البغدادی اعلام کرد که سه روستا بین البغدادی و شهر هیت از اعضای داعش پس گرفته شده است و اوضاع انسانی سه شهر البغدادی، هیت و حدیثه و مناطق دیگر استان الانبار بسیار نگران کننده است. 

اخبار بین الملل - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------