افشای جنایتی دیگر از تروریست های داعش



اخبار,اخبار بین الملل ,تروریست های داعش

 

اخبار بین الملل - یک گروه بین المللی حقوق بشری اعلام کرد ;
افشای جنایتی دیگر از تروریست های داعش

یک گروه بین المللی حقوق بشری اعلام کرد که تروریست های داعش در زمان تصرف شهر موصل در ماه ژوئن (خرداد-تیر) نزدیک به 600 زندانی عراقی را به صورت دسته جمعی به قتل رساندند.

به گزارش ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، دیده بان حقوق بشر مستقر در نیویورک امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که تروریست های داعش نزدیک به 600 زندانی مرد عراقی را از زندان 'بدوش' در خارج از موصل مجبور کردند به زانو بنشینند و سپس به صورت دسته جمعی به سوی آنها تیراندازی کردند.

دیده بان حقوق بشر در بیانیه ای اعلام کرد: این آمار کشته ها براساس گفت وگو و کشف یافته ها از بازماندگان این زندان اعلام می شود.

گروه تروریستی داعش در ماه ژوئن اعلام کرده بود که 1700 سرباز و پرسنل نظامی را که از یک اردوگاه در خارج از تکریت دستگیر کرده بود، اعدام کرد.

این بیانیه از سوی دیده بان حقوق بشر در حالی منتشر شده است که جنایت های داعش در عراق و سوریه همچنان ادامه دارد و نیروهای امنیتی این دو کشور همچنان به مقابله با این تروریست ها ادامه می دهند.

تروریست های داعش در حالی در بخش هایی از عراق و سوریه فعالیت دارند که حملات هوایی ائتلاف بین المللی علیه مواضع آنها تاکنون ناکارآمد بوده و مانع از ادامه فعالیت داعش نشده است.
اخبار بین الملل - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------