اتهام جدید نتانیاهو به محمود عباس



اخبار,اخبار بین الملل , رژیم صهیونیستی

 

اخبار بین الملل - اتهام جدید نتانیاهو به محمود عباس

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، محمود عباس رییس تشکیلات خودگران فلسطین را متهم کرد که فلسطینیان را علیه صهیونیست ها تحریک می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری 'الیوم السابع'، بنیامین نتانیاهو امروز (پنجشنبه) در جلسه ویژه رسیدگی به حادثه ترور 'یهودا جلیک'، خاخام یهودی و رییس یک گروه افراطی صهیونیست که خواستار انهدام مسجد الاقصی شده بود، افزود: 'محمود عباس و برخی گروه های اسلامی موجی از اظهارات تحریک آمیز علیه اسرائیل به راه انداخته اند.'

وی گفت: تا این لحظه هیچ واکنشی از سوی جامعه جهانی مبنی بر محکومیت این اظهارات تحریک آمیز شنیده نشده است.

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، مجامع جهانی را به نفاق و دورویی دراین باره متهم کرد و گفت: جهان باید دست از نفاق بردارد و در برابر تحریک کنندگان بایستد.

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از نتانیاهو گفت که وی دستوراتی را برای تقویت نیروهای امنیتی در قدس به منظور حفظ امنیت و کنترل اوضاع در اماکن مقدسه صادر کرده است.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه با یورش به محله الثوری در منطقه سلوان در جنوب مسجدالاقصی، 'معتز ابراهیم خلیل حجازی' جوان 32 ساله فلسطینی و اسیر سابق در زندان های رژیم صهیونیستی را به اتهام ترور یک خاخام یهودی به شهادت رساندند.

نیروهای یگان ویژه ارتش صهیونیستی به همراه شهرک نشینان صهیونیست با حمله به منزل حجازی که به ترور 'خاخام یهودا جلیک' در شب گذشته متهم شده بود، وی را روی بام منزلش محاصره و از فاصله نزدیک به او تیراندازی کردند.

شهید حجازی، 11.5 سال از عمر خود را در زندان های رژیم صهیونیستی و در اسارت گذرانده بود که 10 سال از این مدت را در حبس انفرادی بود و در ژوئن 2012 از زندان آزاد شد 

اخبار بین الملل - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------