تجاوز جنسی به سربازان مرد در ارتش انگلیس



اخبار,اخبار بین الملل , تجاوز جنسی به سربازان مرد

 

اخبار بین الملل - تجاوز جنسی به سربازان مرد در ارتش انگلیس

گزارش‌ها حاکی از آن است تجاوز گروهی به همرزمان برای زهر چشم گرفتن، به جرمی عادی میان نظامیان انگلیسی تبدیل شده است.

به گزارش فارس، آمار و ارقام منتشر شده رسانه‌های انگلیسی از وقوع تجاوز جنسی میان نیروهای نظامی انگلیسی و عادی شدن این مسئله میان سربازان انگلیس خبر داد.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل»‌ روز شنبه در این‌باره گزارش داد، شاهدان از موارد متعدد تجاوز گروهی نظامیان انگلیس به دیگر نظامیان همرزمشان گفتند. برای نمونه یکی از این جنایات هولناک که در ماه فوریه سال گذشته به وقوع پیوست توسط 7 سرباز 21 تا 33 ساله و قربانی کردن یک سرباز 20 ساله روی داد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده روزنامه تایمز، در طول دو سال گذشته گزارش‌های متعددی از جنایات جنسی شامل حداقل سه گزارش تجاوز جنسی و 22 مورد آزار و اذیت جنسی میان نظامیان مرد انگلیسی وجود داشته است.

گزارش‌های دیگری پیش از این نشان می‌دهد جنایات جنسی میان نظامیان انگلیسی به ابزاری برای زهر چشم گرفتن تبدیل شده است و در بیشتر موارد این جنایات بدون آنکه مجرمان محاکمه شوند، ادامه پیدا می‌کنند.

موارد مشابهی از این جنایات غیر انسانی میان نظامیان انگلیسی گزارش شده است که به گفته دیلی میل از آنجایی که آمار توسط نیروهای پلیس ارائه شده، دقیق نبوده و آمار دقیق به مراتب بیش از این است.

وزارت دفاع انگلیس در این رابطه اعلام کرد تحقیقات برای بررسی احتمال دستگیری فرد یا افرادی در رابطه با این 25 مورد تجاوز به عنف، در حال انجام است.

یک سخنگوی وزارت دفاع انگلیس گفت وقوع این اتفاقات در میان نظامیان انگلیس عادی‌تر از وقوع این جنایت میان جامعه انگلیس نیست؛ ‌این درحالیست که اوایل سال جاری میلادی یک افسر پلیس انگلیس بعد از آن‌که قربانی تجاوز دو سرباز انگلیسی شد، دست به خودکشی زد و خانواده وی وزارت دفاع این کشور را به دلیل پنهان نگه داشتن این موضوع مورد نقد قرار دادند.

اخبار بین الملل - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------