آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

پوتین: ترسی از تحریم‌ها نداریم



اخبار,اخبار بین الملل ,رئیس جمهوری روسیه

 

اخبار بین الملل - پوتین: ترسی از تحریم‌ها نداریم

رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که هیچ ترسی از اقداماتش در قبال شبه جزیره کریمه و اوکراین ندارد. این در حالی است که وزارت امور خارجه روسیه نیزهشدار داده آماده انجام اقدام متقابل به دنبال تحریم‌های جدید غرب علیه مسکو است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، اتحادیه اروپا و آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه سرمایه گذاری و شرایط اقتصادی کریمه تصویب کردند. کانادا نیز تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعمال کرد.

در همین حال ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با انتقاد مکرر از این تحریم‌ها بار دیگر از الحاق کریمه به روسیه دفاع کرد و در جریان یک سخنرانی برای نیروهای امنیتی کشور گفت: من شنیده‌ام که مردم از روسیه می‌خواهند تا موضع مستقل خود را برای دفاع و حمایت از میهن پرستان و کریمه حفظ کند. مشخص است که هیچ کس نمی‌تواند ما را با این تحریم‌ها بترساند، مانع اقدامات ما و انزوای روسیه شود.

در همین حال وزارت امور خارجه روسیه روز شنبه گفت که تحریم‌های جدید غرب علیه منطقه کریمه با مجازات جامع و کاملی مواجه خواهد بود چرا که ساکنان این منطقه به اتفاق در همه پرسی رای به پیوستن به روسیه دادند.

این وزارت خانه در بیانیه‌ای آورده است: واقعا جای تاسف دارد که کشورهایی که خودشان دموکراتیک می‌خوانند چنین روش‌هایی را در قرن 21 انجام می‌دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نیز اعلام کرد: ما به دنبال انجام اقدامات تلافی جویانه به خاطر این تحریم‌های جدید هستیم.
اخبار بین الملل - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------