کودک 3 ساله پیدا شد (+عکس)



اخبار بین الملل - کودک 3 ساله پیدا شد (+عکس)

کودک سه ساله گم شده سر از داعش پیدا شد.

یک مادر کوبایی که در ایتالیا زندگی می‌کند پس از یک سال، تصاویر پسر سه ساله گم شده‌اش را در یکی از سایت‌های اینترنتی نزدیک به داعش یافت.


به گزارش عصرایران به نقل از العربیه، خانم لیدیا سولانا هریرا از نوامبر ۲۰۱۳ به دنبال یافتن کودک خردسالش بود.

خانم هریرا، مادر این کودک به روزنامه ایتالیایی «کورییری دیلا سیرا» گفته است: «هنگامی که برای دیدار خانواده‌ام به کوبا رفتم، همسرم که به عضویت داعش درآمده بود، پسرم اسماعیل را به همراه خود به سوریه برد».

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 
وی افزوده است: «عکس پسرم را در حالی که پیراهن سیاه به تن کرده بود و یک مسلسل پیشرفته از نوع AK-47 در دست داشت در میان تصاویر گروه داعش دیدم».

خانم هریرا در ادامه گفته است: «من هر روز برای بازگشت پسرم نماز می‌خوانم، به هیچ چیزی جز پسرم فکر نمی‌کنم، نوامبر ۲۰۱۳ پدرش او را در هنگامی که سفر بودم با خود برده است، به این مساله شک نکرده بودم چرا که بار‌ها او را در هنگام دیدار از خانواده‌اش به بوسنی و آلمان برده بود.»

وی گفته است که هیچ اطلاعی از اینکه شوهرش در کارهای تروریستی دست دارد، نداشته است.

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 
زن کوبایی افزود: «زمانی که فهمیدم آن‌ها به سوریه مسافرت کرده‌اند، احساس کردم که هر آنچه اطرافم بود، ویران شد، فرزند خردسالم در سوریه است، یک مادر در چنین وضعیتی چه احساسی خواهد داشت؟»

گفتنی است که چند ماه پس از ناپدید شدن کودک، تصویر کشته شده پدر وی در یکی از سایت‌های نزدیک به داعش منتشر شد اما سرنوشت کودک هنوز نامعلوم است.

گروه داعش، اقدام به آموزش کودکان و به کار گیری آن‌ها در جنگ‌ها می‌کند؛ مساله‌ای که انتقادهای فروانی به ویژه از سوی مجامع حقوق بشری به دنبال داشت.

اخبار بین الملل - عصرایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------