آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

دختران اسیر داعشی ها هدیه یا جایزه میان عناصر این گروهک



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - ادامه خرید و فروش دختران عراقی توسط داعشی ها

دختران اسیر داعشی ها در عراق همچنین به عنوان هدیه یا جایزه میان عناصر این گروهک پلید مبادله می شوند؛ اقدامی که بزرگ ترین فرآیند به بردگی گرفتن انسانها در تاریخ معاصر بشمار می رود.

پرونده اقدامات ضداسلامی و جنایات ضدانسانی گروهک تروریستی داعش روز به روز قطورتر می شود که نمونه آن فروش دختران عراقی با دریافت 25 دلار به عنوان هدیه یا جایزه می باشد که لکه ننگ دیگری بر دامن این گروهک تروریستی - تکفیری است.
 
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی اسلام تایمز، اطلاعات رسیده حاکی از آن است که عناصر این گروهک تروریستی طی پنج ماه گذشته تاکنون هزاران دختران کم سن و سال در شمال عراق را به بردگی گرفته و یا مورد تجاوز قرار داده اند.
 
دختران اسیر داعشی ها در عراق همچنین به عنوان هدیه یا جایزه میان عناصر این گروهک پلید مبادله می شوند؛ اقدامی که بزرگ ترین فرآیند به بردگی گرفتن انسانها در تاریخ معاصر بشمار می رود.
 
تحقیق به عمل آمده توسط عکاس روزنامه تایمز انگلیس نشان می دهد که شماری از دختران دوازده ساله به همراه مادران خود توسط گروهک تروریستی داعش مورد تجاوز قرار گرفته اند.
 
بر اساس این تحقیق، شماری از دختران عراقی که از چنگال داعش گریخته اند، نحوه ربوده شدن زنان و کشیده شدن آنها از موهایشان را توصیف کرده اند.
 
به گفته آنان، زنان اسیر از خانواده هایشان جدا می شوند و آنها را با کامیون به مراکز شمارش می برند و به عنوان جایزه به برخی از جنگجویان داعش اهدا می شوند و یا به بازار برای فروخته شدن فرستاده می شوند.

اخبار بین الملل - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------