آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

اعدام 17 تروریست توسط داعش



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - اعدام 17 تروریست توسط داعش

در میان افراد اعدام شده توسط داعش طی دو روز گذشته 5 تن از افراد عشیره شعیطات قرار داشتند که در استان دیرالزور علیه این گروهک تروریستی سر به شورش گذاشته بود.

رامی عبدالرحمان مدیر دیده بان حقوق بشر سوریه خاطرنشان کرد: گروهک تروریستی داعش ظرف دو روز در واکنش به ترور ستیزه جویان خود به ویژه در شرق این کشور 17 تن از عناصر سایر گروههای تروریستی را اعدام کرد.

به گزارش ایرنا، رامی عبدالرحمان در گفتگو با خبرگزاری فرانسه ضمن اعلام این مطلب افزود: گروهک تروریستی داعش طی 48 ساعت گذشته 16 تن از افراد یاد شده را در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه و یک تن دیگر در استان الرقه واقع در شمال این کشور را به اتهام نبرد با داعشی ها اعدام کرد.

داعش با توجه به ترور 12 تن از عناصرش که دارای تابعیت سوری ، عراقی ، الجزایری و مصری بودند، با این اقدام خود می خواست برای تمامی مخالفانش در سایر گروهک های تروریستی پیام تهدیدآمیز بفرستد.

در میان افراد اعدام شده توسط داعش طی دو روز گذشته 5 تن از افراد عشیره شعیطات قرار داشتند که در استان دیرالزور علیه این گروهک تروریستی سر به شورش گذاشته بود.

داعش پس از تیرباران کردن افراد یاد شده آنها را به صلیب کشید و اجسادشان را به مدت سه روز در فضای باز به همین وضع باقی خواهد ماند.

گروهک تروریستی داعش در طی سال 2013 در سوریه با گروههای مخالف سوریه از یک سو و نیروهای دولتی از سوی دیگر می جنگید.

داعش در آخرین ماههای سال 2014 توانست مناطق وسیعی را در شرق و شمال سوریه و شمال و غرب عراق به اشغال خود درآورد و در ماه ژوئن در مناطق تحت تصرف خود دولت خلافت اعلام کرد .

داعش با توسل به زور قوانین خود را در این مناطق به اجرا درمی آورد و هر کس را که با آن مخالفت می کند، وحشیانه به قتل می رساند.

داعش از ماه ژوئن در حدود دو هزار نفر را در سوریه اعدام کرد که نیمی از آنان از عشیره شعیطات بودند.
اخبار بین الملل - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------