۳ شخصیت شیعه پاکستان ترور شدند



اخبار,اخبار بین الملل ,مبارزه با تروریسم

 

با اینکه پاکستان اقدامات زیادی برای مبارزه با تروریسم انجام داده اما هنوز هم شیعیان این کشور هدف حمله تروریست‌ها قرار می‌گیرند.

به گزارش  فارس، با اینکه پاکستان اقدامات زیادی برای مبارزه با تروریسم انجام داده اما هنوز هم شیعیان این کشور هدف حمله تروریست‌ها قرار می‌گیرند.

به تازگی 3 تن از شیعیان در شهر راولپندی ترور شدند.

طبق این گزارش 3 تن از شیعیان در حال بازگشت به منزلشان بودند که هدف حمله افراد مسلح که از قبل در مسیر آنها مخفی شده بودند قرار گرفتند.

فیاض حسین شاه 40 ساله به همراه میرغازی و میر حمزه شاه هدف حمله تروریست‌های تکفیری قرار گرفتند.

به گزارش پلیس، فیاض‌حسین‌شاه از شخصیت‌های با نفوذ در شهر راولپندی بود که در حال بازگشت از حسینیه شیعیان هدف حمله قرار گرفت.

فیاض‌حسین شاه از اعضای فعال حزب تحریک انصاف در شهر راولپندی بود و همراهان وی میر غازی و میر حمزه 20 و 22 ساله بودند که در عملیات تروریستی کشته شدند.

در 8 ژوئن حسینیه ابومحمد رضوی در شهر راولپندی هدف حمله انتحاری قرار گرفت که بر اثر آن 7 نفر کشته و بیش از 15 نفر زخمی شدند.

طبق این گزارش حسینیه شیعیان در شهر راولپندی برای سومین بار هدف حمله تروریستی قرار گرفت و بر اثر این حملات 10 الی 15 نفر از اعضای خانواده رضوی کشته شده‌اند.

عون محمد رضوی یکی از اعضای مهم خاندان رضوی و از مدیران تلویزیون ملی پاکستان بود که بر اثر حمله تروریست های فرقه‌گرا کشته شد.

خانواده رضوی از مبلغان وحدت بین مسلمانان هستند با این وجود توسط افراط‌گراها هدف قرار می‌گیرند.

تاکنون 4 نفر از تروریست‌هایی که در حمله به شیعیان دست داشته‌اند توسط دادگاه‌های پاکستان تبرئه شدند، این افراد عامل اصلی حمله به حسینیه شاه نجف در شهر راولپندی بودند.
اخبار بین الملل - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------