بازداشت فرد مدعی حمله به کنسولگری آمریکا دراستانبول



اخبار,اخبار بین الملل ,کنسولگری آمریکا دراستانبول

در فوریه 2013 یک بمبگذار انتحاری به سفارت آمریکا در آنکارا حمله کرد که در این حمله یک محافظ ترک به نام مصطفی آکارسو در ورودی این سفارت کشته شد.

پلیس شهر استانبول ترکیه اعلام کرد فردی را در مقابل کنسولگری آمریکا در این شهر که تهدید به منفجر کردن یک بمب کرده بود بازداشت کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس شهر استانبول ترکیه پس از آنکه فردی در مقابل کنسولگری آمریکا در این شهر مدعی شد که حامل یک بمب بوده وقصد منفجر کردن آن را دارد ، اقدام به مسدود کردن خیابان مجاور این کنسولگری کرده و این متهم را بازداشت کرد.

براساس گزارش‌های اولیه این فرد که گمان برده می‌شود مشکلات روانی دارد، حامل هیچ بمبی نبوده است. یک دیپلمات آمریکایی به خبرگزاری رویترز گفت که کنسولگری آمریکا در استانبول پس از افزایش سطح هشدار امنیتی، تدابیر احتیاطی را اتخاذ کرده است.

مقامات شهر استانبول ترکیه از ماه ژانویه پس از آن‌که یک بمبگذار انتحاری خود را در نزدیکی پاسگاه پلیس در منطقه تاریخی سلطان احمد منفجر کرد و موجب کشته شدن یک افسر پلیس شد، سطح هشدار امنیتی را افزایش دادند.

در فوریه 2013 یک بمبگذار انتحاری به سفارت آمریکا در آنکارا حمله کرد که در این حمله یک محافظ ترک به نام مصطفی آکارسو در ورودی این سفارت کشته شد.
اخبار بین الملل - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------