آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

داعش چند آشوری‌ ربوده شده را آزاد کرد



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

منابع خبری گزارش کردند که داعش ۱۹ نفر از حدود ۲۲۰ عضو جامعه آشوری‌ها را که در شمال شرقی سوریه گروگان گرفته بودند، آزاد کردند.

به‌گزارش آنا به‌نقل از شبکه خبری «بی‌بی‌سی»، مرکز رصد حقوق بشر سوریه (که ماهیتی مخالف نظام سوریه دارد) با تایید خبر آزادی 19 نفر از حدود ۲۲۰ عضو جامعه آشوری‌ها که در شمال شرقی سوریه گروگان گرفته بودند، اعلام کرد: بنا بر برخی گزارش‌ها، آزادی این افراد در قبال مبلغی پول انجام شده است.

براساس این گزارش، آدم‌ربایی گروه داعش در بامداد ۲۳ فوریه با حمله افراد مسلح به حدود ۱۲ روستا انجام شد. داعشی‌ها مردان، زنان و کودکان اهل این روستاها را که در کرانه جنوبی رود «خبور» در نزدیکی شهر «تل‌تمر» واقع شده است گروگان گرفتند.

رهبران جامعه آشوری گفتند که ۱۶ مرد و سه زن روز گذشته (یکشنبه) به سلامت وارد کلیسای مریم باکره در شهر «حسکه» شدند. این ۱۹ نفر همگی اهل روستای «تل‌غران» هستند و با اتوبوس از شهر «شداده» (جنوب حسکه) که در کنترل داعش است به کلیسا منتقل شدند.

بعضی گزارش‌ها حاکی‌ است که همه افراد آزاد شده حدود ۵۰ سال به بالا هستند که نشان می‌دهد شاید کهولت سن در آزادی آن‌ها نقش داشته است.
اخبار بین الملل - آنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------