جنایت داعش بااسلحه کماندوهای آمریکا + عکس(۱۸+)



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

تروریست‌های داعش در جنایتی تکان دهنده پنج تن از نیروهای مردمی را در جنوب تکریت به شهادت رساندند.

پنج تن از نیروهای «کمیته بسیج مردمی» یا «حشد شعبی» روز سه شنبه به دست تروریست‌های تکفیری داعش در منطقه دجله واقع در جنوب تکریت به شهادت رسیدند.

تروریست‌های تکفیری داعش این افراد را با دست‌ها و چشم‌های بسته به یکی از خیابان‌ها دجله آورده و به ضرب گلوله از پشت سر به شهادت رساندند.

در تصاویری که داعش از این جنایت تکان‌دهنده منتشر کرده چهار تن از نیروهای مردمی به ضرب گلوله اسلحه کلت و یک تن دیگر با اسلحه ویژه نیروهای کماندوی آمریکایی به شهادت رسید.

اسلحه‌ M16 که یگان‌های نیروی زمینی ارتش آمریکا و تفنگداران نیروی دریایی ارتش این کشور از آن استفاده می‌کنند توسط شرکت کلت تولید شده است. از این اسلحه در برخورد با اعتراضات آرام خیابانی مردم فرگوسن بکار برده شد و هم‌اکنون به دست تروریست‌های تکفیری داعش رسیده است که علاوه بر اعدام نیروی مردمی، در جریان درگیری‌های موصل نیز از آن استفاده شده است.

اما نکته قابل تأمل این است که این سلاح چگونه به دست تروریست‌های داعش افتاده است. بسیاری در ابتدا تصور می‌کردند که این سلاح در جریان اشغال موصل و پادگان‌های این شهر به دست تروریست‌ها افتاده اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که ناتو و برخی کشورهای غربی، داعش را در سال ۲۰۱۳، به انواع سلاح‌ها مجهز کرده‌اند.

از سوی دیگر بارها اخباری مبنی بر کمک‌‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا به نیروهای داعش منتشر شده که هواپیماهای ائتلاف انواع سلاح‌های پیشرفته، تجهیزات نظامی و مواد غذایی برای آنان ارسال می‌کنند.

اسلحه آمریکایی که آغشته به خوان هزاران انسان بی‌گناه در نقاط مختلف جهان است دوباره در تصاویر دیده شده که به نماد خونریزی داعش تبدیل شده است و در اعدام‌های هولناک خود از فاصله نزدیک به سر مردم بی‌دفاع و اُسرا شلیک می‌کنند.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 اخبار بین الملل - ابنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------