توضیح پوتین به نتانیاهو درباره سامانه اس-۳۰۰



اخبار,اخبار بین الملل , بنیامین نتانیاهو

رئیس جمهوری روسیه در دومین تماس تلفنی «بنیامین نتانیاهو» بار دیگر تاکید کرد که سامانه موشکی اس-۳۰۰ تهاجمی نبوده و تنها کارکرد دفاعی برای ایران دارد.

به گزارش مهر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در تماس تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه نگرانی خود را از تحویل سامانه اس-۳۰۰ به ایران اعلام کرده و خواستار تجدید نظر مسکو در این خصوص شده است.

رادیو اسرائیل با انتشار خبر دومین تماس تلفنی این مقام صهیونیستی با مسکو طی یک هفته اخیر از اختلاف نظر رئیس جمهوری روسیه با نتانیاهو خبر داد. بر این اساس پوتین بار دیگر تاکید کرده که تحویل این سامانه به ایران هیچ تهدیدی برای رژیم صهیونیستی ندارد. به گفته وی سامانه مذکور برای اقدامات دفاع و نه تهاجمی طراحی شده است.

رژیم صهیونیستی از جمله منتقدان اصلی تصمیم مسکو برای تحویل سامانه اس-۳۰۰ به ایران است. نتانیاهو امروز در نشست هفتگی کابینه نیز با تکرار ادعاهای پیشین خود اقدام روسیه را بسیار خطرناک توصیف کرد. وی در ادامه تلاش خود برای ایران هراسی گفت: این اقدام روسیه در زمانی اتفاق می افتد که ایران در حال افزایش تهاجمات خود در منطقه و در اطراف مرزهای اسرائیل است.

اختلاف نظر رئیس جمهوری روسیه با نخست وزیر اسرائیل در موضوع سامانه اس-۳۰۰ موجب ناخرسندی وی از مسکو شده است به طوری که گفته می شود نتانیاهو به همین دلیل قصد ندارد در مراسم گرامیداشت پیروزی روس ها بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم شرکت کند.

اخبار بین الملل - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------