آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

تروریست‌های داعش با قایق مهاجران مدیترانه وارد اروپا می‌شوند



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

مشاور دولت لیبی تاکید کرد که گروه تروریستی داعش با استفاده از قایق های مهاجران اقدام به قاچاق جنگجویان وابسته به این گروه به کشورهای اروپایی می‌کنند.

عبدالباسط هارون مشاور دولت لیبی تصریح کرد که داعش از قایق‌های مهاجران دریای مدیترانه برای ورود غیر قانونی اعضای خود به اروپا استفاده می کند، چرا که پلیس اروپا نمی داند افرادی که در این قایق ها هستند کدام یک مهاجر واقعی و کدام یک از اعضای داعش هستند.

وی در ادامه افزود: این مساله را از صحبت کردن با مالکان قایق ها در مناطقی از شمال آفریقا متوجه شده است که تحت کنترل داعش است.

داعش به قاچاقچیان انسان در مناطق تحت کنترل خود اجازه فعالیت داده است و در ازای آن نیمی از درآمد حاصل از قاچاق انسان را کسب می کند.

دریای مدیترانه یکی از مهمترین مسیرها برای مهاجرانی است که قصد فرار از آفریقا و خاورمیانه و رساندن خود به اروپا را دارند.

پس از وقوع چندین حادثه مرگبار در دریای مدیترانه، کمیسیون اروپا طرحی را اخیرا به تصویب رسانده است که بر اساس آن طی 2 سال آینده کشورهای اروپایی بیش از 20 هزار مهاجر را خواهد پذیرفت و آنها را بین کشورهای عضو تقسیم خواهد کرد.

اخبار بین الملل - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------