آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

بازداشت هفت نفر در کویت به اتهامات تروریستی



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

وزارت کشور کویت اعلام کرد ۷ نفر را که برای انجام انفجارهایی در داخل مساجد اعضای شورای همکاری خلیج فارس(GCC) نقشه می‌کشیده‌اند، بازداشت کرده است.

 وزارت کشور کویت اعلام کرد که 7 نفر را که از اعضای گروهک‌های مخفی بوده‌اند و با هدف برهم زدن ثبات و ایجاد فتنه فرقه‌ای، برای انجام انفجارهایی در داخل مساجد اعضای شورای همکاری خلیج فارس (GCC) نقشه می‌کشیده‌اند، بازداشت کرده است.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «24» امارات، گروهک‌های تروریستی وابسته به داعش در دولت‌های شورای همکاری از جمله کویت ، چراغ سبز را برای انجام عملیات تروریستی سازماندهی شده دریافت کرده‌اند و یکی از آنها انفجار مسجد امام علی (ع) در شهر «القدیح» منطقه شیعه نشین «شرقیه» عربستان در دو روز پیش (جمعه) بودند که باعث شهادت 21 نفر و زخمی شدن بیش از 100 تن دیگر شد.

کویت اعلام کرده که پس از دریافت اطلاعاتی درباره وجود گروهک‌های تروریستی مخفی در داخل کشورش که قصد انفجارهایی در مساجد و حسینیه‌ها را دارد، تمامی امکانات امنیتی خود برای مقابله با آن را به کار گرفته است.

اخبار بین الملل - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------