آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پارلمان بریتانیا لایحه انتقال پناهجویان به رواندا را تصویب کرد

پارلمان بریتانیا با تصویب لایحه انتقال پناهجویان از این کشور به رواندا، مسیر قانونی برای این اقدام را هموار کرد. ریشی سوناک، نخست‌وزیر…

احتمال اعزام نیروی زمینی انگلیس برای مقابله با داعش



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

یک مقام سابق نظامی انگلیس از دولت این کشور خواست تا مساله اعزام نیروهای زمینی به عراق و سوریه برای مقابله با گروه تروریستی داعش را بررسی کند.

سر ریچارد دانات رییس سابق ستاد مشترک ارتش انگلیس تصریح کرد که احساس می کند حملات هوایی ائتلاف نتوانسته مانع از پیشروی های داعش شود. دانات از پارلمان انگلیس خواست تا موضوع اعزام 5 هزار سرباز پیاده نظامی را برای مقابله با گروه داعش بررسی کند.

این در حالی است که بلافاصله یک وزیر کابینه انگلیس در گفت وگویی این درخواست دانات را رد کرد و گفت که بحران در سوریه و عراق جنگی مربوط به نیروهای انگلیسی نیست.

رییس سابق ستاد مشترک ارتش انگلیس در مطلبی در روزنامه دیلی میل نوشت: در بحبوحه سناریوی وحشتناک در عراق و سوریه، انگلیس و آمریکا دیگر تا چه مدت می توانند بی تعهدی در شکست دادن داعش از طریق ابزار نظامی را از خود نشان دهند؟ اقدامات هوایی و کمک های محدود آمریکا و انگلیس در عراق و سوریه ناکام بوده اند. به نقطه ای رسیده ایم که باید در مورد حضور نیروهای انگلیسی بررسی هایی انجام شود. ما نمی توانیم دیگر حضور نیروهای زمینی را رد کنیم.

وزیر دفاع انگلیس در ماه مارس اعلام کرده بود که 2 هواپیمای شناسایی در منطقه برای انجام عملیات ها در کنار جنگنده های تورنادو مستقر شده اند.

 

اخبار بین الملل - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------